Tremol | Pénztárgép beüzemelve azonnal raktárról

Általános szerződési feltételek


A www.penztargep.ma, www.tremol.hu, www.penztargeponline.hu  weboldal üzemeltetője (továbbiakban: üzemeltető):


Cég: NAZZA Software Kft.
Székhely: 2067 Szárliget, Ady Endre utca 15
Telephely: 1032 Budapest III.ker, Bécsi út 211.
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-240-21-29
Fax: 06-1-240-21-29
E-mail: info@penztargep.ma; info@tremol.hu

 

Adószám: 14109236-2-11
EU adószám: HU14109236
Cégjegyzékszám: Cg.11-09-013080

Általános tudnivalók

Jelen ÁSZF tárgya a www.penztargep.mawww.tremol.huwww.penztargeponline.hu weboldalon (továbbiakban: weboldal) történő kínált termékek és a vásárlási folyamat képezi. Minden termék, szolgáltatás mellett amely az oldalon elérhető a vételárak feltüntetésre kerülnek, az árak az általános forgalmi adót nem tartalmazzák ezért a „+Áfa” jelzés szerepel a nettó összegek mellett.

A vásárló a vásárlás vagy regisztráció során köteles a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni. Ellenkező esetben az üzemeltető kitilthatja a felhasználót és további jogi lépéseket is tehet.

A rendelés utolsó lépése a „Fizetés” gomb megnyomása, mely kártyás fizetés esetén a vásárlót automatikusan a bank saját online fizetési felületére irányítja, ahol a fizetést el lehet végezni.

A weboldalon a vásárlási folyamat elektronikus úton történik, az online felületen kiválasztott tételek virtuális kosárba kerülnek, majd a rendelési folyamat során a vásárlási folyamat befejeződik, melyről a vásárlót a weboldal rövid időn belül e-mailben tájékoztatja.
A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik, bár az oldalon a vásárló 0-24 óráig hétvégén is leadhatja rendelését.

Szállítás és fizetés

Termékeinket az ország egész területén házhoz szállítjuk. Hétfőtől-péntekig a 14 óra előtt beérkezett rendelések teljesítését egy, a hétvégén vagy délután kettő után leadottakét pedig két munkanapos határidővel vállaljuk. A készülékeinket reggel nyolc és délután három között juttatjuk el a megadott címre. Abban az esetben, ha ez az időpont nem megfelelő Önnek kérjük, jelezze a megrendeléskor,hogy munkatársunk a futárszolgálatnak ezt jelezni tudja.
 
Házhozszállítás díját a rendelés során a rendszer folyamatosan kalkulálja, a minimális csomagküldési díj 990 Ft.

A honlapon keresztül megrendelt termékeket személyesen is átveheti budapesti üzletünkben (1032 Budapest III. ker, Bécsi út 211.). Ebben az esetben, nem kell szállítási díjat fizetnie a termék árán felül.
 
A házhoz szállított termékekért két módon fizethet, ezek a következők:

Előre utalás: amennyiben hagyományos megrendelést ad le lehetősége van ezt a fizetési módot választani. Munkatársunk díjbekérőt küld e-mail-ben amire hivatkozva tudja kiegyenlíteni a megrendelt termék árát. Miután megérkezett az összeg, elvégezzük a pénztárgép üzembe helyezését és az elkészült gépet átadjuk a futárszolgálatnak, vagy jelezzük az elkészültét az Ön által megadott kapcsolattartási módozat szerint.
 
Adatok az előre utaláshoz:
Cégnév: NAZZA Software Kft.Adószám: 14109236-2-11
Bankszámlaszám: Budapest Bank, 10103623-03280100-01003004

 
A termékeink átvételekor győződjön meg arról, hogy a megfelelő készüléket szállították Önnek és az eszköz nem sérült meg a szállítás során. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem elégedett a leszállított termékkel kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, és rögzítse benne a sérülés, vagy a hiány mértékét valamint a csomagszámot. Ezután pedig hívjon fel minket, és a munkatársaink mindent meg fognak tenni azért, hogy a lehető leghamarabb eljusson Önhöz a megfelelő készülék.
 
Amennyiben egy áru szállítása akadályba ütközik az üzemeltető munkatársai minden esetben a megadott e-mail és telefonos elérhetőségek egyikén felveszik a vásárlóval a kapcsolatot és egyeztetnek az esetleges problémáról. Amennyiben egy termék szállítása akadályba ütközik a vásárló díjmentesen elállhat a rendelésétől, az esetlegesen megfizetett díjakat teljes mértékben visszautalásra kerülnek a vásárló számlájára.

Abban az esetben, hogyha az előre egyeztetett időpontban nem tudja átvenni a megrendelt terméket, a szállító telefonon keresni fogja, és újra megpróbálja majd eljuttatni a terméket a megadott címre. Kettőnél többször csak abban az esetben szállítjuk ki ugyanazt a cikket egy címre, ha e-mailben, vagy telefonon megkeres minket, és vállalja, hogy a sikertelen, és a megismételt szállítási költség egyaránt megtéríti

Rendeléstől való elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A kereskedő azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak: olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ. Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén. Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. Továbbá megszemélyesített pénztárgép esetén a pénztárgép forgalomból kivonásának és újbóli forgalomba hozatalát lehetővé tevő AEE egységek pótlásának költségét a kereskedő jogosult a megrendelőre terhelni. A kereskedő a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. A törvényi szabályozás értelmében a személyesen a kereskedő telephelyén átvett termékek esetén nincs hatályban az elállási jog.

Reklamáció

A Vásárló a megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt ügyfélszolgálati telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön tud jelezni.

Bankkártyával, vagy más virtuális fizetőeszközzel előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik, árreklamációját kérjük írásban jelezze a tremol@tremol.hu e-mail címre.

A weboldal és a vásárló közt létrejött szerződés tekintetében az általános magyar jog az irányadó.